Efter en tids uppehåll

RADERADE ALLT JAG SKREV. SagkjfdhgjsfkaÖFLKWRLHEGRSLKs ARG..
 
Hahha jaja, tar det igen.. Har hunnit med att varit till Göteborg, spenderat mycket tid i våla, ön och vallen. Göteborg bjöd på det absolut fantastiska vädret man kan tänka sig, hade det bra förutom att jag vaknade upp där med världens förkylning.. ön vill jag helst glömma, kom dessutom hem med en trasig phone som nu är inskickad på lagning.. Vallen var sisådär, saker och ting redde ut sig vilket jag är väldigt glad över!! Men Jerry Williams uppträdande ville jag bara skulle ta slut, ingenting för mig det där. Vi smet in i öltältet och fördrev tiden lite istället. Kom hem igår trött som ett as, och idag har jag återupptagit träningen. Har nog inte gjort mer än en fotbollsträning på cirka en månad haha, men har att jag varit sjuk att skylla på. Lite faktiskt, eftersom både sommaren och våren mest har bestått av hosta och halsont för mig. Men somsagt så tog jag en springtur idag, gick både segt och tugnt men runt kom jag tillslut. Nu är jag ivrig som en tok på att få träffa Jennifer å få höra massa om hur dom har haft det!
 
 haha ser inget riktigt sammanhang med texten och bilden men ja, dagens frukosst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0