Fredag

Näst sista dagen på detta år, tror inte nån kan ha missat det hah! Vet faktiskt inte riktigt hur kvällen imorgon blir, bara vänta och se men det blir nog kanon! :) Idag har jag och Jennifer varit in igen till stan en sväng, less redan när vi gick in i första affären haha! Hittar aldrig något på rean.. Kom hem för ett tag sen och har plockat undan lite på rummet och nu ska jag och Catrin kolla på Despicable me! Bästa filmen! senare kilar jag nog över en sväng till Jennifer skulle jag tro! heejdå!


-

Höll mig faktiskt vaken igår och kollade även litegrann på jvm, men halvsov i soffan så jag gav upp och gick och la mig istället! Från att jag vaknade tills nu har jag kollat på one tree hill och jag funderar på att kolla på ännu en skiva, slööö haha! Imorgon så åker vi till min faster och mina kusiner i västerås, men jag tror vi ska till erikslund och kolla lite innan. Hoppas på att det inte är allt för mycket folk bara!


You will be my dream tonight

Trötttt, kunde knappt sova inatt för det lät så mycket när de blåste. Så nu ska jag gosa ner mig i sängen och kolla några avsnitt av one tree hill som jag fick i julklapp, kommer garanterat somna haha.

Katten gör mig sällskap, haha han ser plågad ut!


It's something you should know

Hade en väldigt bra julafton och fick några fina paket! Vickan sov här från igår till idag och idag åkte vi in till stan och var där i två timmar. När vi åkte hem så hade det hunnit kommit rätt mycket folk, så det var skönt att vi åkte in i tid! Fick med mig en skjorta, tröja, nagellack, trosor, bh och lite små grejer. Det blev inte så billigt ändå, typ bara skjortan som var på rean men jajaa nöjd ändå! :)

fin!


Igårkväll

Igårkväll städade jag och slog in julklappar som jag skrev och just nu sitter jennifer här och leker med min ipad, men hon förstår sig inte på den haha. Vi ska strax ta och kika på julkalendern och någon julfilm så vi hörs!

Några kassa bilder från gårkvällen.


Jag vill ha en riktig jul

Idag kom min nyårsklänning hem och den satt rätt okej, behåller den iallafall. Orkar inte skicka tillbaks igen hehe. Idag har jag inte gjort annat än att sova men jag ska väll ta och slå in lite julklappar och städa lite på rummet. Sen fattas bara granen men den klär vi på fredagkväll :)

Klänningen


.

Så sjukt söt! Jag vill också ha en lillebror!


Igår morse tog min fina farmor sitt sista andetag och jag hoppas att hon har det bra nu, hon och farfar! ♥♥♥


Bara älskar när människor tror saker som verkligen inte stämmer, haha!


Sitter på bussen påväg till Storvreta nu, tänkte slänga in lite bilder från den senaste tiden!


Söndag

Gårkvällen var till en början lugn sedan blev man bara mer och mer förvånad!
 Idag har jag bara sovit och kollat på film typ och nu ska jag ta mig ett bad och slå på bra musik!


Lördag

Jag är sämst på att blogga haha.. Jaja igår kom jag hem runt kvart i sex och sen blev det tacomys! Som alltid somnade jag hos Jennifer men vaknade vid två och gick hem och somnade om. Idag har jag varit nere och tränat lite och nu ska jag strax fixa mig lite sen dra, hejdå!


RSS 2.0