Ser du något bakom molnen?


Onsdag!

Blev rätt glad när denna låg på köksbordet när jag kom hem! :)


Jag ser det snöar!!

Äntligen säger jag bara, för några minuter sedan regnade det men äntligen får jag se snön för första gången på flera månader!! Lika lycklig som en litet barn kan jag tala om!


Coldplay

Tröttnar aldrig kan lyssna på låtarna om och om igen!


Onsdag.

Länge sen jag skrev nått haha, men det händer inte så mycket intressant i mitt liv ;) jag har umgåtts med mina kära vänner, gått promenader, varit i skolan, pluggat och allt det sär vanliga ni vet. Idag så tog jag en springtur vilket var väldigt längesen sist men det kändes iallafall otroligt bra! Nu ska kag ta och duscha sen läsa lite i svenska boken och sova!


-

Ha en grym kväll för det ska jag ha!!


Lördag

Ska byta om till träningskläder och gå ner till hallen och träna lite snart, blir nog bara lite lugnt eftersom vi är så få. Sen hem, duscha och fixa sig och hoppas på att kvällen blir kanon!

Snygga!


AVICII!

Köpte biljetter till den 2a mars när avicii spelar för oss lite yngree haha, köpte däremot premium levels plattform där åldersgränsen var 16 alltså kommer det inte vara ännu yngre där. Grymt det kommer bli! Vi fixade så vi fick sluta skolan halv två iställer för halv fyra vilket var otroligt skönt! Nu tänkte jaa ta tag i lite grejer som jag inte lämnat in än och sen äre bara tagga för morgondagen!


Torsdag

Blev väldigt glad idag av att äntligen få träffa Emilia som man inte har sett sen innan höstlovet! Hade foto uppgift som skulle göras på stan och som höll på ungefär halva dagen idag så vi traskade runt där jag, Hannah, Emilia och Alva. Nu ikväll har jag tagit tag i mitt rum som var äckligt stökigt men nu så ser det bra mycket bättre ut och ligger jag här i sängen med nya sängkläder, härligt! Får skjuts av mamma till skolan imorrn så jag kan sova 45 min till braaa, godnatt! 

brusiga, men var tvungen att ljusa upp dom för dom var så mörka..

 


Allt känns så bra!

Så jävla glaaad och har faktiskt ingen aning om varför, underbart! Stannade kvar i stan efter skolan idag med Hannah och Fia jag vi träffade även på några andra saknade personer lite här och var!! Jaja jag fick iallafall med mig, en as mysig tröja, en klocka, mascara, värmeskydd och en till tröja! Fattig blev jag.. Men blev lite mindre fattig när jag kom hem igen haha! :) Nej men ska ta och skriva klart lite historia och så nu hejdå!


Det var bättre förr!

Hade så sjukt jävla kul igår med laget vi körde gokart, åt mat! Bussresan hem gick alldelens för fort haha! Kom hem vid halv tolv och följde med hem till jennifer några timmar och kom nog inte hem förens runt kvart över tre.. Idag har jag varit och hälsat på mormor och morfar, tänt ljus på farfars grav, firat pappa lite och färgat mitt urblekta hår.. 

Snodde en bild av Rita!
 


Torsdag!

Dagarna går fort och imorgon är det fredag! Måste köpa hårfärg imorgon så jag kan färga mitt nu urblekta hår.. Får troligtvis träffa två väldigt saknade vänner också! Mycket intressant inlägg haha nej nu måste jag ta och borsta mina tänder och sovaaa, godnatt!

Kolla förresten vad jag lyckades med, stolt!


Onsdag.

Sovmorgon både idag och igår, för vem tackar nej om läraren frågar om vi ska strunta i lektionen? Tur jag har att mormor och morfar skulle in till stan idag så man får skjuts! Annars då har det väll inte hänt något speciellt dom här dagarna. Om jag kanske ska ta och fixa mig nu så jag är klar när dom kommer, hejdå!


Söndag.

Snacka om slö dag, vaknade två och har bara legat i min säng och kollat på tv hela dagen.. Hade det mysigt både i fredags och igår, fick även med mig lite kläder hem vilket verkligen behövdes eller det behövs fortfarande. Det har varit otroligt skönt med lov och skulle ju inte tacka nej till en vecka till, men men snart är det jul! haha, längtar!


You will be my dream tonight

Sooova är vad som gäller nu, upp kvart över fem imorrn.. Får ta och sova på bussen och tåget! Förresten vill min förkylning aldrig ge sig, har varit sjuk till och från i 3 veckor nu vilket suger! Men på lördag ska jag iallfall ut och springa med bror i huvudstaden. Antar att han har sjukt mycket bättre kondition än vad jag har, haha det har nog dom flesta! Imorrn blir jag och catrin bjudna på middag hemma hos honom. Men ska borsta tänderna och sova nu, Godnatt!


Skavsår

Mina fötter har stoora blåsor just nu, jag och jennifer traskade på rätt snabbt en mil igår kväll så mina fötter värker idag.. Sjukt hungrig nu så ska gå ner och äta lite frukost.


Måndag - Tisdag

inte gjort nått speciellt det senaste dagarna, typ legat i soffan framför tvn och datan, varit ute och gått, pratat massssor och sånt. Idag vet jag inte vad som händer, jag kom på att jag har en skiva kvar av gossip girl så ska iallafall kolla klart den. Jag måste köpa säsong 4 när jag ska till stockholm i helgen!


RSS 2.0