13.47

Ligger ute i solen eller ja molnen och försöker få liteee färg åtminstonde. Så blek jag är nu har jag nog aldrig varit en sommar vid den här tiden om jag ska vara ärlig.. Ja iallafall tog vi en sväng till ön i tisdags och klarade oss utan regn. Igår åkte jag ut till Sara G och red och pratade. Idag har jag som sagt varit ute, spelat lite golf med min bror och så. Mamma påstår tydligen att jag ska stå för maten idag så jagfixar väll nått enkelt..


22.11

Hallåå, sitter hos tvillingarna och kikar på wallander nu. Har inte hänt mycket alls idag. Vädret tillåter inte speciellt mycket, men imorgon väntas ön och jag hoppas verkligen på kanonbra väder så man slipper ha långbyxor och jacka.


IKVÄLL SKITER JAG I ALLT

Hallå, konstigt väder det har varit idag. Ena stunden öste regnet ner, sen sken plötsligt solen innan det small till och började åska och regna igen. Haha jaja sånna här dagar känns det tillåtet att ligga i sängen och kolla på film hela dagen. Skulle ha åkt till storvreta ikväll men tar det senare i helgen istället, så ikväll vet jag inte vad som händer. Får vänta och se.
http://open.spotify.com/track/5aP7UqlwJMzhUGPUIgOwjq
Bra, inte som dom två andra. Men ändå bra!

13.45

Längesen jag skrev nått men nu är jag tillbaka och tänkte berätta lite vad som hänt! Fredag - Lördag spelade jag 24h. Slut som ett djur och sov inprincip bort lördagskvällen och halva söndagen. Ja söndagen då, åkte ut till G och umgicks med lite folk. Jag och Fanny lånade även hästarna och tog oss en ridtur i skogen. Måndagen var inte speciellt händelserik vad jag kan minnas. I tisdags var det ön, planka x2 vilket resulterade till att man var blöt högt upp över knäna. Stannade i våla över natten, kom hem igår och duschade innan jag tog bussen till Hannah. Hade en mysig kväll med bra människor. Idag har jag inget mer planerat än att ta mig till gymmet en sväng med Vickan. Japp det är vad som hänt sen senast!


18.37

Hallåå, tog en sväng till backa med mamma imose och kom hem därifrån med ont i magen för jag hade ätit så mycket jordgubbar! Sen tog jag även en sväng förbi Jennifer som målade och gav henne lite jodgubbar. Resten av dagen har jag tillbringat i poolen, så underbart skönt! Får se, kanske blir ett kvällsdopp i Östa också!
 
 

18.37

Hallåå, tog en sväng till backa med mamma imose och kom hem därifrån med ont i magen för jag hade ätit så mycket jordgubbar! Sen tog jag även en sväng förbi Jennifer som målade och gav henne lite jodgubbar. Resten av dagen har jag tillbringat i poolen, så underbart skönt! Får se, kanske blir ett kvällsdopp i Östa också!
 
 

00.20

Hallåå, idag har jag målat hela dagen lång och är änligen klar, så jävla skönt! Igår tog jag och mamma en sväng med bilen och övningskörde till mormor och morfar. Dom ska sälja sitt hus nu, kommer sakna det lite faktiskt.. Har alltid varit en sån frihet att vara där hemma, gården, skogen och ja allt! Jaja nog om det, imorgon åker jag och mamma till backa och plockar lite jordgubbar! Hur gott!? Väntar nog med att äta frukost tills vi kommit hem därifrån hehe!
 

2 Juli

Hallå, blir inte så mycket inlägg när inte blogg.se appen funkar eftersom nästan alla av mina inlägg är mobilinlägg. Ja jag hade en bra och rolig helg med saknat folk. Grillade hos tvillingarna innan vi drog vidare till våla. Idag har jag måååålat hela dagen lång, eller ja nästan, Lyckades med att lägga håret i färgburken åtminstonde 2-3 gånger, klumpig som jag är... Nu ska jag duscha och gå över till Jennifer tror jag, vi hörs!

 


RSS 2.0