SÄMST

Går inte att blogga från appen, jag är arg!

MIDSOMMAR

Ja då var denna midsommar avklarad, själva midsommarafton började i Storvreta och till slut hamnad evi i Öregrund. Blev kvar där hela natten och kom hem till min efterlängtade säng runt 05.30. Igår så var min familj hos deras vänner och åt mat, spelade kubb ock kollade på fotboll. Och idag väntas match borta mot Almo.

16.21

Hallå, idag har jag haft besök av Vican! Låg mest i solen och åt jordgubbar, sen så fick hon färga mitt hår innan hon åkte, toppen! Igår tog jag tag i målningen och målade altanen, sen kom G hit en sväng innan det var dags för mig att träna. Ikväll ska jag ta mig ner till ip och kika på herrarnas match. Har inte ett skit att ha på mig på midsommar heller, skulle egentligen behöva åka in till stan imorgon men har verkligen ingen lust till det..

image description


23.05

Slocknade till en grym film igår, vaknade runt 12 och någon timme senare så tog jag mig till gymmet en stund med Vickan. Har lika som dom tidigare dagarna inte gjort något speciellt. Men imorgon är det dags för lite jobb, altanen ska målas. Hoppas på lite bättre väder!


Söndag

Gårdagen var en av dom segaste någonsin, kvällen spenderade jag med familjen, kortspel och summerburst på tvn. När de var slut gick jag över till Jennifer ett tag. Idag har jag varit ner och kikat på herrarnas match och umgåtts lite med Vickan. Mycket med än så har inte hänt!


14.09

Riktigt tråkigt att Sverige åkte på en förlust igår.. Idag var det egentligen planerat att vi skulle spela match borta i Roslagsbro, meeen eftersom vi inte var tillräckligt många spelare så var vi tvungna att lämna wo. Så nu har jag noll planer för kvällen, återstår att se vart den tar vägen!


19.25

Har tillbringat hela dagen i stan med Jennifer, fick med mig lite kläder från bikboks rea men nu får det vara sluthandlat.



linnena 49:-/st, galet skön tröja för 99:- och shortsen för 199:-


Igår

Efter att ha kollat på Sirius-Gustafs så cyklade jag och Jennifer med Mickan hem och bakade, pratade och spelade monopol långt in på natten. Kom i säng runt halvfem, vaknade nyss och halsontet har kommit tillbaka, jippie!



Tattoooo

Grymt sugen på något sånt här, fast kanske ett annat ord isf.




22.09

Imorse runt 7 fick jag besök av SaraG, fixade lite lockar i hennes hår och hoppas hon blev nöjd över dom. När hon hade åkt så slängde jag mig i sängen och sov vidare. Nästan inte gjort annat än latat mig idag, åkte ner i spöregnet till träningen som blev till ett möte istället. Sen när jag kom hem så hade det slutat regna så jag tog mig en springtur vilken var en av dom värsta jag gjort, sjukt tugnt.. Nu väntar duschen, sängen och en film!


Myser

En kelig katt som kom och gjorde mig sällskap.


12.12

Världens godaste frukost!


Senaste tiden.


RSS 2.0