HAHAH

Dör hahahha snodde dessa två bilder av Mikkan, happyyy! ;)


Kaoooos

Hehe vaknade för typ en timme sen och mår faktiskt rätt bra idag!! Gårkvällen var väll rätt kul som tur var.


Fredaag

Haft så sjukt mycket i skolan den här veckan så har inte hunnit blogga, har inte haft lust heller för den delen heller! Sitter hemma hos mig och kollar idol med fina vänner, imorgon väntar årsfesten! Får hoppas det blir kul!

Kissen


Slut på helg..

Drog till Vican och fick både hår och naglar tillfixat, kanon. Tack för det! Imorgon väntar skolan som vanligt tyvär, prov och massa skit den här veckan.. Engelska boken som ska vara utläst har jag endast läst 12 sidor i, dööö... Läsning på bussen in imorrn får det bli för nu ska jag sova, Godnatt!


Lite bilder från gårdagen.


Håret



Haha, Gammal bild! Folk skriver så mycket om sitt hår överallt på olika bloggar och då kom jag att tänka på att jag är rätt sugen att färga blont till sommaren, jaja lång tid kvar så jag hinner tänka på det ordentligt iallafall.. Får väll se hur det blir med den saken.


Myyys



Bra dag alltså! Som sagt var vi ju lediga idag, så jag tog en skön sovmorgon och vid ett ungefär så tog jag mig till harbo och sen storvreta. Tacos och massa sånt senare for vi in till stan och bowla dårå och vandrade runt lite överallt efteråt, väldigt trevlig dag måste jag säga! Mer bilder kommer imorgon! Nu - GossipGirl!


Torsdag.

Kom hem vid fem sen ner till hallen och träna lite hehe, imorrn blir det troligtvis tacomys i storvreta och bowling efter det, kuuul! Nej nu ska jag kolla på gossipgirl tills ögonen slocknar, puss!

Fin kväll!


Engelskaa.

Har vår näst sista lekiton sen tar vi helg för lektionen imorron är inställd!! Grymt!


Onsdag.

Idag borde jag verkligen ha pluggat men inte har jag gjort de heller.. Istället så kom jag hem, åt mat, sen somnade jag och vaknade vi sju och från sju till nu ( hehe ) så har jag kollat på tv hela kvällen.. Dumt av mig eftersom vi har matteprov imorrn och jag inte ens har öppnat matteboken! Dags att göra det nu kanske, som ni kanske såg på vårt schema jag la ut igår så har vi en otroligt skön sovmorgon fast vi egentligen skulle ha börjat halv nio. Men jag ska försöka att ta mig upp vid sju och springa sen så kanske jag hinner plugga lite till imorron också!


Tisdag.

Regnet öser ner där ute och för lite mer än en timme sedan var man ute och sprang i det... Nu sitter jag iallfall med myskläder i soffan vilket är väldigt skönt. Jag ska nog ta mig upp till sängen och läsa lite i engelska boken som ska vara utläst nästa vecka, önska mig lycka till säger jag bara.

Förresten kolla vårt schema för torsdag och fredag, hur underbart är inte det!!


Måndag.

Körde igår istället och det gick kanon bra tycker jag! Idag var  en skön dag i skolan med endast 2 lektioner, när jag kom hem sprang jag en vända och jag kan ju tala om att det verkligen märktes att man har varit sjuk. Så segt som det gick har det aldrig gått tidigare, ojoj.. Jajaa får hoppas att det går bättre nästa gång. Nu ska jag slå på ett avsnitt gossip girl, ikväll blir det sängen tidigt, skönt!


Lördag.

Igårkväll/natt tog jag och Vickan oss en lång och kall promenad lite mer förkyld idag tyvär.. Just nu håller pappa äntligen på att koppla in boxern till min tv, det var på tiden tycker jag! Ut och köra lite bil idag också kanske, men vi får se hur det blir med den saken


Torsdag.



Var hemma från skolan idag igen, hostade som bara den i morse men sen så drack jag massa vatten och då blev det genast mycket bättre, tror jag fick i mig minst 2 liter hehe. Har städat mitt otroligt stökiga rum nu på kvällen också så nu ligger jag här nöjd i min säng och är tyvär inte ett dugg trött.. Ska slå av min kära dator, borsta mina tänder och sen försöka sova!


Skolfoto

Vet inte alls hur detta inlägg kommer se ut men aa..


Gossip Girl

Blir att kika lite på gossip girl säsong tre som jag fick av mina kära föräldrar nu innan fotbollen börjar. Katten får göra mig sällskap hoppas han drömmer lugnt nu bara så han inte rycker allt för mycket för då blir man ju nästan lite rädd haha!


Tisdag.

Var sjuk igår såjag blev hemma, inte är det så mycket bättre idag men jag ska ändå kila iväg till skolan känns bara jobbigt att vara hemma och känna att man missar så mycket. Jaja idag börjar vi inte förens 11.20 och om ungefär en halvtimme går min buss så jag lär fixa klart det sista nu, hejdå!


Söndag.


sommar

varit rätt nere de senaste dagarna måste jag säga, men mina kära vänner och klasskamrater får mig iallafall på andra tankar!

Mormor, morfar och kusin kom hit idag och fikade, fick presenter och blev lite rikare! eller mindre fattig kanske man säger hehe.

Sen måste jag bara säga att jag tänker på dig Världens Bästa Farmor ♥ !


Gotti.



kass bild! Godaste maten jag ätit på länge alltså!


Att så lite kan skada så mycket.



Det är iskallt ute och att det blåser gör inte saken bättre! Snart dags att börja använda vinterjackan innan man hunnit frysa ihjäl.


Sött



Hahahah hittade lite bilder sen när man var liten! rak och fin lugg jag hade på första bilden måste jag säga!


Helt slut.



Helt död nu. Var ute och sprang med Jennifer för nån timme sen, blev vår vanliga runda plus intervaller. Känns bra nu efteråt, jag kommer nog sova gott kan jag tala om.. Imorgon är det sista ute träningen på riktigt gräs, vet ju inte vi kanske tränar på konstgräset i heby någon gång innan året är slut. Vet inte om jag kommer hinna hem och träna men hoppas att jag gör det, dessutom är det ju möte efter också. Nej men godnatt!


Går framåt

Woho kanske inte behöver sär engelska endå


Happyy



Kilade över till Jennifer och hämtade min tröja eller ja blus som jag skickat med i hennes beställning, syns knappt någonting alls men jag tar en ny bild en annan dag.. I varje fall så är den lite vit bak på ryggen/nacken också!


Klar.


Sommar, ♥

Galet fort det gick att skriva klart engelskan, trodde det skulle ta hela kvällen men icke! Hinner träna lite, jag ska höra med jennifer om hon ska med ut och springa annars blir  det väll crosstrainern för jag vågar inte springa själv i mörkret!


4 Oktober

Så sjukt skönt det var att inte behöva gå upp förens klockan var åtta imorse, och så sjukt skönt att jag precis hann med 15.10 bussen hem så jag slapp stå och vänta på pappa i kylan. Fixade i ordning lite våfflor när jag kom hem och resten av kvällen ska jag ägna min tid åt att plugga.. 


Måndag.

Ligger i sängen med min kära ipad och pluggar, vilket inte går speciellt bra.. Vi har iallafall sovmorgon imorgon som tur är, vi börjar inte förens 11.20 lagom skönt! Nej jac ska ta oh kolla igenom en sista gång sen ska jag ta och sova, puss!


Nu kör vi!



Fixat en egen blogg nu som jag ska försöka uppdatera med jämna mellanrum, får hoppas det går bra..


RSS 2.0