-

Så jävla rätt.


15.05

Ohändelserik vecka + helg. Åkte till våla i fredags och umgicks med tjejerna en stund. I lördags kika jag både på fotboll i tärnsjö och hockey i våla sedan gjorde jag vickan och jennifer ett försök till att laga lite middag, vilket gick sådär. Men ätbart blev det iallafall! Plugga, städa och packa är det jag borde göra idag men jag gör allt annat utom det..

21.08

Uppdaterar iPhonen och läser vr. Bara invänta att det ska bli klart sen sovaaa.


17.22

Började som vanligt morgonen med bra musik, hade inte ens ork till att platta håret så jag lät det bara va, skönt. Sen pluggade jag nästan hela bussresan. Ögonen kunde inte hålla sig öppna så det blev ändå en tupplur. Första lektionen hade vi prov sen medieproduktion. Slutade 12 och gick på stan en sväng med min kära vän och fick med mig en ny foundation jag tänkte testa på och en mysig vinröd tröja från gt. Färgen gör sig däremot inte rätt på bilden men.


22.15

Att allt kan vända så fort, nånting man inte anar. Menar inte just positivt till negativt eller tvärtom, menar att man kan få sig en ordentlig tankeställare bara sådär. Av nånting man inte trodde fanns, men det är väll så livet är. Fullt av överraskningar, bra och dåliga.

Those days are gone

Har hunnit med att varit på närakuten, kollat på Den svenska björnstammen, övernattat i stockholm, kollat fotboll osv. Finns så grymt mycket jag bara skulle vilja skriva om. Men känner att det inte är så lämpligt och kan inte göra det heller...


20.19

Jag lever, är sjuk för tillfället men lever livet å mår ändå bra, medans nästa dag är katastrof. Det går upp och ner. Blir glad av dom där små sakerna. Det är bra just nu.


RSS 2.0